Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Brukar inte gnälla.

Av blomsterbarnet - 17 februari 2009 23:18

Hejhej.

Jag vill börja med att säga att jag brukar inte gnälla över att jag mår dåligt. Men nu är jag tvungen att få ur mej litegrann. Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. När jag var i Lima hade jag frossa både onsdag, torsdag, fredag och lördag, och var ganska slak. Men det är ju något kallare där uppe än här i Stenungsund så jag tänkte att det berodde på det. I söndags när jag reste ner hit igen så hade jag väldigt ont i magen, vilket inte hör till vanligheterna för tillfället. Igår var jag hemma från skolan och sov, för jag var helt utmattad i hela kroppen, och hade ont i magen. Men det skyllde jag på att jag var trött efter resan i söndags. Men, idag, har jag fanimej inte några ursäkter längre. Utan jag lär nog inse att jag håller på och blir sjuk. För usch vilken dag det har varit. Vaknade med hemskt magont som blev mycket värre efter min lilla frukost jag lyckades få i mej. Huvudet har bultat hela dagen så att jag är yr till och från, + att jag mår illa men det är nog förknippat med det magonda. Och nu värker kroppen så in i helsikke så jag klarar inte av att gå och lägga mej för det gör så himla ont!!!! Och så har jag blödit massa näsblod, kissat en sisådär femhundra gånger och så har jag munsår. Vilket oftast brukar tyda på förkylning. Jag är bara oerhört rädd för att det är influensa denna gången. Är det ännu sämre imorrn så blir jag gravt deprimerad. Kul att sitta ensam i en lgh här och knappt orka gå på toaletten, mataffären känns väldigt avlägsen om jag säger så. Suck.

Så jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorrn när jag vaknar!:)

Men nu har jag beklagat mej färdigt och jag ska göra ett nytt försök att komma i säng. Jag hoppas att ni andra mår lite bättre än mej!

Puss & gonatt!

 
 
nillano

nillano

19 februari 2009 15:00

Hej hitta din blogg via Hellie :)
Tråkigt att du mår som du mår nu, hoppas du blir bättre snart!
Har inte läst mer än detta inlägg i bloggen ännu, men ditt bloggnamn gör så jag gissar att du har UC, precis som jag och många andra. Har du haft det länge?
Krya på dig!
Kram Nilla

http://livetskalevasnu.blogspot.com

 
josephine

josephine

19 februari 2009 17:52

Hejsan!
Alltid kul när någon tittar in :) Jag har precis fått diagnosen morbus crohn så nu har jag påbörjat behandling för 6 dagar sen och håller tummarna för att den ska fungera. Hur har du det? Mycket problem med sjukdomen? Kul att du skrev och ja jag håller ett öga på lilla J hon är underbart stark och äntligen har hon fått den hjälp hon behöver. Hoppas du har det bra i kväll.
Kram J

http://jossejos.blogspot.com

 
Blomsterbarnet

Blomsterbarnet

19 februari 2009 18:07

Hej Nilla!
Tack så mkt!:) O kul att höra från nån ny el hur man ska uttrycka det;) Japp jag har UC (läkarna e inte 100& men det lutar mkt mer åt UC än chrons). Jag fick diagnosen för snart exakt ett år sen i mars nån gång. Så jag har ettårsjubileum nu ungefär..;P Jag har inte läst på din blogg nåt än men har du också UC alltså? Jag hoppas du mår okej! Kramar

http://blomsterbarnet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards