Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Varmt!!

Av blomsterbarnet - 30 juni 2009 19:37

Hejsan!

Herregud vad varmt det är. Idag har värmen verkligen varit jobbig. En dag med lite lägre temperatur skulle inte sitta helt fel nu. Visst är det skönt att det är varmt men nu har det varit varmt alldeles för länge för min stackars kropp. De senaste dagarna har jag spenderat med att läsa och bara vila på dagtid och på kvällarna har jag varit med massa vänner och solat och badat (fast inte jag dock som är något av en badkruka:P). Så nu har jag färgen signalröd på ryggen;P Idag har jag och F haft städdag, för så lortigt som det var i lägenheten har det nog inte varit sen vi flyttade in. Men jag skyller det på värmen för vi har inte orkat med att städa när det har varit så varmt, men någonstans går ju gränsen så idag har vi storstädat och tvättat massor. Sen åkte vi ner på torget och hämtade ut linser till mej och så spenderade vi en lång stund inne på Ica där vi handlade. Jag fick nämligen alla papper av dietisten idag, om kosten jag ska äta nu. Och det var inte det lättaste att hitta allt det när man inte ens vet vad det är;P Men tillslut hade vi fått ihop allt, och jag vet fortfarande inte vad man ska göra av det och så men jag får läsa alla papper ordentligt och lära mej helt enkelt:) Nu har älsklingen åkt iväg med polarna för att bada igen men jag stannade hemma. Jag är så fruktansvärt matt och trött nu och har ont i magen (kors i taket:P), så jag ska ha en mysig hemmakväll med "Allsång på Skansen" och "Morden i Midsomer". Imorgon åker jag och F till Västerås där vi ska bo hos min mormor och besöka våra släktingar och så är det ju power big meet så det blir nog att kolla på en hel del bilar också:) Jag gruvar mej inför tågresan ifall det är varmt och trångt och mycket folk och ja, lite toaångest och så har jag också. Men jag hoppas det går bra. Jag ska tillägga också att min mormor inte har internet så det blir inget mer bloggande för min del den här veckan. Utan det blir antagligen en lång uppdatering på måndag;) Men jag hoppas alla får en bra vecka, och att jag själv får en trevlig semester;D

Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards