Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Här sitter jag.

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej.

Nu är jag här igen;)

Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och då är jag hemma och har så kolossalt tråkigt. Det är inte så att jag sitter i lägenheten då och glor i väggen utan jag hittar väl nästan hela tiden på nåt att underhålla mej med. Men sällskap saknar jag verkligen. Samtidigt som jag har bott själv förut och vad gjorde jag då liksom?;P Udda som jag är (men mest pga av tristess) så räknar jag typ ner dagarna tills skolan börjar. Det ska bli skönt att få komma igång igen och träffa kompisarna och få en rutin i vardagen igen. Det är nog det jag saknar mest. Att ha fasta tider och ett schema igen och så vidare:) Idag har det i alla fall varit en riktig skitdag pga många anledningar så det ska bli skönt att lägga sej om några timmar och få vakna till en ny och förhoppningsvis bättre dag!

Imorgon kommer mamma och pappa ner till Stenungsund för att semestra lite och hälsa på så det ska bli trevligt:) Så på dagen imorgon ska jag och F ner på torget och handla hårfärg och almenackor. Sen när mamma och pappa har kommit ska vi handla mat (så man slipper dra sju matkassar på bussen när man storhandlat, wiie!) och så ska mamma tona håret på mej och så ska vi väl bara umgås. Ja det var väl det jag hade att säga. En kort och allmänt värdelös uppdatering:P Ni får ha det så bra allihopa!

Kramizar

 
 
Ingen bild

40+

27 juli 2009 11:36

Hej.min dotter har uc och har det väldigt besvärligt..Jag tycker om att läsa din blogg.man får lite tips mm.mm.Ha en mysig dag med dina föräldrar!

 
Ingen bild

40+

27 juli 2009 11:38

p.s tycker att du är en jätteduktig tjej! som inte alls klagar.. det är en osynlig sjukdom och då fattar inte folk..beror nog mest på okunskap inte elakhet..Ha det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Av blomsterbarnet - 7 juli 2009 23:36

Hejhej! Jag ska alldeles strax gå och sova, är hur trött som helst. Men jag vill göra en liten uppdatering så ni vet att jag lever;)   * Dom tog emot min journal på Östra Sjukhuset i Göteborg så jag ska bli kallad dit till en läkare i september! Så n...

Ovido - Quiz & Flashcards