Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Ett litet livstecken.

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan!

Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag äter bara mat nu som hör till "baskosten", dieten som jag går på. Och jag tror att det är bra för magen. Jag har till och med kommit på mej själv med att må så bra ibland att jag inte ens tänker på att jag har problem med magen. Vilket verkligen tyder på att jag kommit en bit påväg. Så fastän det är fruktansvärt jobbigt med maten från och till så tror jag bestämt att det är värt det. Om en och en halv vecka ska jag börja föra in andra livsmedel i kosten så jag får se då om man kan komma fram till vad som besvärar min mage i kostväg. I övrigt, alltså dom få stunderna mitt liv inte kretsar runt mat, så är jag allmänt rastlös. När F jobbar så är jag hemma och sover och har allmänt tråkigt. Men jag umgås även med vänner och imorrn ska jag rensa lite bland mina grejjer här i lgh som ligger och skräpar. Jag känner att det skulle vara skönt att slänga lite gammalt skrot. Och så ska jag eventuellt börja läsa en bok för då har jag nåt att göra;) Idag har jag varit med några kompisar till Freeport i Kungsbacka. Inte speciellt roligt att åka på shopping när man är luspank, hade inte ens plånboken med mej liksom:P Men däremot är det roligt med trevligt sällskap och så hade jag inte varit på Freeport förut så det var skojj. Jag hittade några butiker som definitivt måste besökas nån gång vid senare tillfälle då jag har pengar:) Klockan sex ikväll kom jag hem och då blev det ett litet psykbryt för jag var trött och hungrig. Sen var dagens utmaning verkligen att sitta med fyra kompisar och kolla på när dom åt varsitt meal på mcdonalds. Och jag var hungrig men fick bara se på eftersom att jag inte får äta nåt annat än ris typ. Så som tur var så har jag ju älsklingen som snällt nog höll på med mat till mej när jag kom hem. Så efter att ha gråtit en skvätt över att det är så synd om mej (som inte får äta mat som alla andra och som inte har några pengar:P) så åt jag majspasta med tomatsås (som vanligt..) och med mat i magen och en kudde och filt i soffan så var jag nöjd:) Nu ska jag snart se på tv och sen blir det sängen. Och jag lovar att jag ska försöka skärpa mej vad gäller uppdateringen här..

Ha det så bra allihopa!!

Pussokram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 7 juli 2009 23:36

Hejhej! Jag ska alldeles strax gå och sova, är hur trött som helst. Men jag vill göra en liten uppdatering så ni vet att jag lever;)   * Dom tog emot min journal på Östra Sjukhuset i Göteborg så jag ska bli kallad dit till en läkare i september! Så n...

Ovido - Quiz & Flashcards