Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Liten uppdatering.

Av blomsterbarnet - 7 juli 2009 23:36

Hejhej!

Jag ska alldeles strax gå och sova, är hur trött som helst. Men jag vill göra en liten uppdatering så ni vet att jag lever;)


* Dom tog emot min journal på Östra Sjukhuset i Göteborg så jag ska bli kallad dit till en läkare i september! Så nu kan doktor L ta sej i arslet!!:D Wiie!!

* Min och älsklingens lilla semester-tripp till Västerås gick jättebra och det var skönt att bara få vara och låna bil och få god mat och kolla på massa snygga bilar (det var ju power big meet där i helgen). Men nu är det skönt att vara hemma igen!;)

* Nu har jag börjat med "lågallergen"-kosten på allvar. Och jag hoppas att det ska gå bra. Jag skulle ha börjat för en vecka sen men jag orkade inte krångla med det under resan till Västerås utan jag börjar nu istället:)


Ja, det var väl det jag hade att säga. Imorrn ska jag träna yoga, träffa min kurator och så bara ta det lugnt. 

Kramiz och Godnatt

 
 
Elsa

Elsa

11 juli 2009 13:41

Vad härligt för dig att du äntligen får komma till Östra! Nu hoppas vi på att de får ordning på dig ordentligt så du slipper ha det så här!
Kramar

http://elsavictoria.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards