Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Glad midsommar i efterskott!

Av blomsterbarnet - 21 juni 2009 14:09

Hejhej!

Och glad midsommar i efterskott!:D

Älsklingen gjorde sej väldigt opopulär i tisdags genom att ha sönder vårat mobila bredband. Så det är den enkla anledningen till att uppdateringen här inte varit den bästa. Nytt internet kommer till veckan nån gång:) Just nu har jag lånat en kompis internet (usch vad man är beroende..), för F var ute och festade igår kväll och det var inget bra på tvn så då var jag ju tvungen att ragga tag på ett internet så att jag kunde kolla allas bloggar och facebook osv. Så nu har jag ro i själen tills det nya bredbandet kommer;) I veckan som har gått så har det väl inte hänt nåt speciellt. Jag har fått kryckor av doktorn för min onda fot men jag blir bara jättearg för att jag knappt orkar ta mej fram med dom så jag håller mej lugn istället (behövde bara använda kryckorna om ja skulle gå längre än 100m). Magen var jättejobbig igår, rännde på toaletten titt som tätt och ont i magen har jag haft i några dagar också. Men ingen diarre än så länge så då är det väl lugnt. Imorgn trappas det ner till en prednisolon. Spännande.. Vill så gärna bli av med kortisonhelvetet samtidigt som jag inte vet om min mage är så pass bra att det går. Men det får visa sej. Jag ska till min hemska läkare på tisdag också, är redan typ nervös för jag orkar inte med honom, men F ska följa med så då känns det mycket bättre:) Det som bekymrar mej mest fysiskt just nu är en hemsk huvudvärk som jag haft i fem dagar nu och som inte ger sej. Jag vet inte vad den beror på =/. Och jag brukar aldrig ha ont i huvet liksom. Suck. Jag hoppas det går över tills imorrn. Midsommar har det ju varit nu också! Fredagen spenderade jag med pojkvän och goda vänner i Lysekil där vi grillade och hade det trevligt och på kvällen blev det fest:) Jag gick (hoppade:P) så himla långt med kryckorna bara så jag har träningsvärk fortfarande i armarna och ryggen och överallt tror jag:P Tro mej, det är inte lätt att vara trött och svag och samtidigt behöva använda kryckor.. Igår var jag rejält trött så jag bara tog det lugnt, och samma sak är det idag. Astrött och huvudvärk. F är bakis och ligger och sover, så jag ska snart tortera honom litegrann (jag som inte dricker alkohol finner det lustigt att man dricker sprit och orsakar sej själv dåligt mående, och tkr därför att man får skylla sej sj när man är bakfull och jag tar därför ingen som helst hänsyn till det utan passar på att tortera personen i fråga lite extra bara för att jävlas;P). Jag är så snäll så, hehe xD. Men nu ska jag kila, disken kallar;)

Jag hoppas alla haft en trevlig midsommar!!

Over & Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards