Alla inlägg den 21 februari 2009

Av blomsterbarnet - 21 februari 2009 17:27

Haha. Sitter här och poppar Gyllene Tider så att grannarna snart kommer och knackar på^^ Men jag har så himla tråkigt och satt och bläddrade i musikbiblioteket och hittade dom här låtarna. Jag får sån sommarkänsla av Gyllene Tider så det är inte sant. Blundar jag så är jag nästan på stranden;)

Men tillbaka till verkligheten så har jag som sagt ovanligt skittråkigt och är väldigt sällskapssjuk. Har suttit i lgh själv i en vecka nu och mått dåligt så det är ju inte så konstigt. Men nu har jag precis pratat med min kompis F och han och J ska komma sen så det blir skojj:D Jag ville inte fråga dom förut idag om dom ville komma för jag tänkte se på melodifestivalen ikväll och jag tänkte att det vill väl kanske inte killar göra. Men tydligen så skulle dom också titta på den så då kommer dom hit och gör det, haha skojjiga grabbar det där!;) Ska bli skönt med lite sällskap. Idag är det en vecka kvar tills älsklingen kommer hem så jag räknar ner dagarna. Saknar honom jättemycket!<3 Det enda som är bra med att han är borta är att man kan ligga mitt i sängen och bre ut sej hur mycket man vill utan att han klagar;)

Men jag är så himla flummig känner jag så jag ska ta och äta nåt nu och se ifall jag kan skärpa mej lite:) Men ha det så bra allihopa! Hörs imorrn!

Puss o kraam


Ovido - Quiz & Flashcards