Alla inlägg den 14 februari 2009

Av blomsterbarnet - 14 februari 2009 17:39

Alla hjärtans dag. Hmm. Jag tycker det är en rätt så underlig dag faktiskt. Det är meningen att man ska vara tillsammans med den man älskar och ha det riktigt mysigt med levande ljus och fin middag t.ex Min pojkvän är som ni redan vet i Afrika men jag är inte deppig för det. För så lycklig som jag är med honom så är det liksom alla hjärtans dag varje dag. Vi överraskar varandra med jämna mellanrum och hellre att jag får en present efter skolan en onsdag, än att jag får det på alla hjärtans dag då det är meningen att man ska få det. Vilken överraskning det blir då liksom:P Denna dag är så förutbestämd. Och det är ju inte alls roligt. Jag tror att många har stora förväntningar och sedan blir besvikna. Istället för att se varje dag som en alla hjärtans dag, alltså fylld av kärlek. Oj, vad mycket skrivande det blev om detta. Haha ja det är då likt mej att sväva ut med mina funderingar;P

På tal om annat då så har den här veckan gått väldigt fort. Imorrn bär det av till Stenungsund igen och det känns väl bra. Har ingen minsta lust att sitta på bussen i massa timmar och ha ont men vad har man för val liksom. Det kommer bli skönt att komma hem, det återstår bara att se om jag får med mej all min packning. Hehe. Till veckan blir det iaf skola som vanligt. Jag är inte stressad alls över skolan nu så det är bra. Jag får njuta av det för det är sällan det är så. Idag har jag bara tagit det lugnt, jag sov ganska länge och så var jag och mamma ut i solen och promenerade med vovvarna. På eftermiddagen har jag suttit vid tv:n och kollat på olika tv-repriser och så har jag tonat håret lite mörkare. Det blev jättebra, jag trivs bäst i ganska mörkt hår:) Om några timmar är det melodifestivalen så då ska jag se på det med mamma och pappa. Passa på att umgås med dom nu när det bär av ner igen på obestämd tid. Min älskling hörde av sej idag också. I Uganda var det nästan 40 grader varmt så han hade det lite svettigt. Men han hade spelat fotboll hela dagen iaf så nu var han totalslut xD Konstigt:P

Nu kom min bror hem och vill ha tillbaka sin dator som jag lånat lite fint^^

Jag hoppas att alla haft en bra dag!

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards