Alla inlägg den 25 november 2008

Av blomsterbarnet - 25 november 2008 11:09

Hejhej!

Nu är jag här igen^^

Och det är faktiskt lite bättre med allt. Visst, det är väl långt ifrån bra, men det är bättre :D

 1.) Jag har ju som ni märkte fått en egen lägenhet;) Och det gör verkligen att jag mår mycket bättre fastän jag inte flyttat in än. Idag ska jag ner på torget och välja tapeter, och det ska bli jätteskojj! 

2.) Förra veckan tog jag bort gluten ur min kost igen, och det har blivit mycket bättre. Dom hemska smärtorna jag hade i magen med kramper och så finns inte längre. Utan nu är det mer molande magont ibland, precis som det alltid varit. I förrgår åt jag gluten ganska sent på kvällen för att se om något hände, och kl sex igår morse vaknade jag med såna där hemska smärtor igen som som tur var gick över på dagen. Så nu skiter jag totalt i vad dietisten sagt och lyssnar till min egen kropp istället. För jag tror att jag själv knäckt nöten^^

Frågan är om uppehållet av asacolen påverkat nånting? Hmm.. Det är svårt med biverkningar och sånt..

3.) I lördags var jag och min vän J till Göteborg och fönstershoppade. Då hittade jag äntligen klänningen! Jag har länge velat ha en festklänning men jag har aldrig hittat en klänning som känns bra. Men när vi gick in på Fuji så bara hängde den där:D  Halterneck, röd och jättesnygg! Så det var bara att slå till. På eftermiddagen kom jag hem och bytte om till den omtalade klänningen, och så kom F hem till mej. För vi firade tre underbara månader tillsammans i lördags. Med mys, pyttipanna & ägg, tv-tittande och nagellacksmålning^^ Hehe* Men trevligt det var det:) Tack för att du alltid ställer upp och finns där för mej, du betyder mer än du nånsin kan tro.

F.B.H - jag älskar dej<33


Igår kväll var F här med sina polare V och J. Och då hade han med sej sin dvdspelare, eftersom min gått sönder. Så nu ska jag äntligen få träna igen. Jag har en cd-skiva med Core på, som jag tränar till hemma när jag känner för det. Och det ska jag faktiskt göra nu, så jag får se hur det går. Om kroppen orkar med eller inte. Sen ska jag ta en lååång varm dusch:) Och sen bär det av ner till torget på lite olika ärenden innan F kommer hem till mej.

 Det var alltså dagens uppdatering.!

Ha de så bra allihopa!

Over & Out^^

Ovido - Quiz & Flashcards