Alla inlägg den 10 november 2008

Av blomsterbarnet - 10 november 2008 13:28

Jag vet inte vad jag ska göra snart!

 Jag har jätteont på höger sida i magen (levern tänkte jag för det känns som det gjorde förut), men proverna visade inget direkt. Ett värde var lite, lite för högt men det ska man inte kunna känna av. Jag är trött som en jagvetintevad och inatt har jag inte kunnat sova för det kliar överallt. Eller ja, det har kliat till och från i några dagar nu men nu är det typ hela tiden. Stackars F tror väl att jag har fått loppor :P  Men vad är det för fel liksom!? Jag blir snart galen.! Och för fyra veckor sen ungefär så fick jag ett jätteskumt utslag neranför halsen, högt upp på bröstet liksom. Det var som en ganska stor plita/knöl typ med ett stort sår i, och det var djupt under huden så det såg ut som ett hål, och det  blödde och varade. Det gjorde hur ont som helst och när det hade läkt efter nåt som kändes som en evighet så blev det ett ärr. Snyggt! Precis där halsbandet sitter liksom.. Jag tänkte inte så mycket på då vad det var men nu har jag upptäckt att jag har fler små sår lite här och var. Inte alls lika stora som tur var men ändå. Någon som har eller har upplevt något liknande?  

Och bajjet är det ingen ordning på heller längre, ganska mkt slem och så från och till. Men inget blod iaf, peppar peppar! Har alldeles nyss lämnat ett avföringsprov som ska säga hur magen mår, så får se då vad som händer..

Nu bara gnäller jag igen känner jag, men var bara tvungen att avreagera mej lite här så slipper älsklingen ta all skit sen ;P

Ha de så bra alla kottar på jorden!

Kraaaam^^

Ovido - Quiz & Flashcards