Alla inlägg den 1 november 2008

Av blomsterbarnet - 1 november 2008 12:03

Hejsan!

Först vill jag både skälla på mej själv och be om ursäkt till alla andra för att jag inte uppdaterat här på så himla länge.! Det har bara varit så mycket hela tiden så jag har inte hunnit ta mej tid att sätta mej ner och skriva + att min dator i Stenungsund knappt funkar. Just nu är jag hemma hos mor och far i Lima. Jag har faktiskt varit på resande fot sen förra torsdagen och det är så himla skönt (men ändå jobbigt med tanke på magen och så..). Men att bara få komma bort och slippa allt med skola och så är alldeles underbart. Jag försöker verkligen ladda upp nu för att börja skolan igen på onsdag och ta nya tag men jag hittar ingen ork och motivation.. Jag önskar bara att livet kunde börja flyta på igen..

Men det verkar inte så speciellt bra.. Eller det är inte superdåligt, men magen krånglar för mej. Den är hur körig och jobbig som helst och det verkar inge vidare alls faktiskt. Suck. Förkyld har jag varit i en vecka också och då blir allt bara ännu värre. :P


Nu måste jag kila men jag lovar att när jag kommit ner till Stenungsund igen så ska jag ta mej tid att skriva ordentligt. Och jag hoppas verkligen att ni mår bra där ute!

Puss o kram fr lilla mej =)


P.S  Elsa, jag har inte haft tid att läsa din blogg men du ska veta att jag tänker på dej varje dag! Och jag hoppas att allt går bra för dej!<3  D.S

Ovido - Quiz & Flashcards