Alla inlägg den 20 november 2008

Av blomsterbarnet - 20 november 2008 19:30

JAAA!!

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN

något positivt i allt jobbigt som händer.!

Något bättre än detta hade inte kunnat hända just nu, det var precis det jag behövde. Nu känns allt verkligen lite bättre! Jag kanske anar ett ljus i tunneln (den psykiska iaf:P). Och gissa varför?

*

*

 *

Jo! För att efter tre terminers sökande så har jag idag fått veta att jag fått en egen lägenhet!:D:D

Det är exakt en sådan som jag vill ha, den ska renoveras och jag får välja tapeter och sånt (så då blir den ju skitsnygg!), + att den ligger i trappuppgången bredvid studentboendet där jag bor nu, så det är nära och smidigt att flytta!

Nu får jag äntligen göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill!!!

Jag är så GLAD att jag kan spricka! Har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen, och det är absolut inte vanligt!

Ja, det var väl allt från mej idag^^

Ha det så bra allihopa!

Pusspusspuss =D 

Ovido - Quiz & Flashcards