Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Glad Påsk!

Av blomsterbarnet - 10 april 2009 18:11

Hejhej!

Nu är det några dagar sen man visade sej här men det blir lätt så ibland.

Och jag kan ju börja med att rapportera att mitt allmäna oflyt fortsätter.

Imorse vaknade jag och hade fruktansvärt ont i halsen, och när jag kikade efter så är vänstra sidan i halsen jätteröd och svullen och så är det en stor böld där! =/ Suck. Inte ett dugg skönt kan jag lova. Eftersom att det är helg så avvaktar jag med att åka till doktorn ifall det blir bättre. För jag har ingen lust alls att sitta på akutmottagningen i Sälen och vänta i massor med timmar för att det sitter en uppsjö med klantiga turister där som brutit både det ena och det andra. Så jag har iaf lyckats få i mej mat och just nu är det inte så farligt, men jag gissar på att det blir värre ikväll igen för det brukar alltid vara så med halsont att det är värst på morgonen och kvällen. Så den som lever får se. Annars så är jag allmänt jätteslak. Började ju med asacolen i tisdags kväll, och jag vet inte om det är medicinerna men jag är jättetrött, har huvudvärk och är mer eller mindre illamående. Precis som det var förut.. Och jag är inte ens uppe i full dosering än.. Så igår måste älsklingen varit väldigt förtjust i mej för jag var så fruktansvärt grinig och irriterad. Det är hemskt att det onda går ut över dom man älskar mest. För det är inte alls meningen..

Idag har jag bara tagit det lugnt, sett på tv och klätt björkris med fjädrar (som våran hund tycker det är jätteskojj att äta upp;P) Och annars händer väl inget speciellt för bristen på ork är stor. Nu är det snart dax för mat, får se om jag får i mej nåt för jag är inte alls hungrig..

Jag vet inte när jag skriver här nästa gång så jag önskar alla en Glad Påsk!!

Puss & Kram

 
 
fenix

fenix

17 april 2009 12:58

Dom som står närmast är oftast de som får ta alla skit, men det är ju även dom som får vara med när det är som bäst. Om det någonsin är bäst med våra magar, men du förstår vad jag menar.
Sälen? Där brukar du väl inte befinna dig? Eller är det jag som är vilsen nu? :p

http://fenixthebasketcase.blogg.se

 
Blomsterbarnet

Blomsterbarnet

20 april 2009 12:56

Aa det har du helt rätt i faktiskt. Det är ju dom så får vara med och glädjas åt de få lyckliga ljusglimtar vi får:)
Haha nja jag är född och uppvuxen på ett litet ställe vid namn Lima, som ligger några mil från Sälen. Så hela påsken har jag varit där uppe hos mamma och pappa. Men om man måste till doktorn så lär man till Sälen så det var så det kom in i bilden. Hmm, ja vet inte om du fick nån klarhet i det av denna beskrivelse.. haha xD
Men hur e allt med dej tjejjen?
Stora kramar te dej!

http://blomsterbarnet.bloggagratis.se

 
fenix

fenix

21 april 2009 16:45

Jag hängde med. Typ. :) Tyckte det var hysteriskt roligt när du beskrev att du isåfall var tvungen att dela rum med alla vilsne skidåkare haha..

Med mig? Phew, ja det kunde nog allt varit bättre. Tänker på dig!

http://fenixthebasketcase.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards