Alla inlägg den 1 april 2009

Av blomsterbarnet - 1 april 2009 22:17

Hejhej!

Imorse gick jag upp halv sju och duschade, såg på tv och pillade i mej lite frukost. Allt för att piggna till så mycket som möjligt (jag har en tendens till att vara väldigt seg på morgonen). För idag var det dax för nationella prov i skolan. Så det var bara att pallra sej dit. Jag har mått dåligt hela dagen så det var en kamp kan jag lova. Men jag klarade det! Det tog tre och enhalv timme för mej att skriva allt men det är så skönt att det är gjort och jag är så stolt över mej själv som klarade det. Svenska är ioförsej mitt favoritämne men det var tufft idag när man inte hade kroppen på sin sida. Mina lärare frågade om jag inte skulle gå hem istället för jag såg tydligen väldigt risig ut. Eller ja, dom brukar aldrig säga åt mej att jag ser slak ut och borde gå hem, så jag tar för givet att jag antagligen sett ganska så trött ut idag.. Efter skolan var jag totalt utpumpad men jag åkte hem till lgh och så hade jag och F en intressant diskussion, för det visade sej att vi skrivit uppsats om samma ämne (han gjorde samma prov som jag idag fast på sin skola). Och han var för det ämnet och jag emot. Haha xD Sen åt vi mat och slappade. Efter att F sovit en timme (!?!) tjatade jag med honom ut på en minipromenad för vädret har verkligen varit underbart idag, hur varmt och skönt som helst. Sen har vi väl bara tagit det lugnt. Min doktor ringde idag och frågade hur det var för jag sökte honom igår. Men han måste ha varit hur stressad som helst eller nåt för han fattade absolut ingenting om vad mina besvär var, utan bara pratade om massa annat typ som knappt hade med själva saken att göra. Men när jag fått honom att fatta att jag lämnat ett avföringsprov som ska komma till honom när som helst nu så halkade han in på rätt bana igen och lovade att ringa så fort det kommit. Suck! Vad matt man kan bli på dessa läkare.. Nu ska jag gå och kika lite på tv innan det blir sängdax. Ha det bra!

Puss o hejj

Ovido - Quiz & Flashcards