Alla inlägg den 4 april 2009

Av blomsterbarnet - 4 april 2009 09:06

Godmorgon!

Vaknade strax innan åtta idag fast jag lade mej ett inatt. Men det blir så när solen skiner in genom fönstrena rätt i fejjan på en;P Älsklingen däremot ligger kvar i sängen helt däckad så jag ska snart tortera upp honom;) Vi hade massor med folk här igår så det blev väl en del dricka för bla annat F.. Jag får ju inte dricka för min lever så jag behöver aldrig vara bakis längre. Skönt!! Men F är bakis och han har lovat att dammsuga på förmiddagen så det ska han snart få göra! Hehe xD Skadeglädjen är den största glädjen..! Efter frukost, lite städning och en dusch bär det av ner på torget. Jag har lite ärenden att uträtta så det blir till att gå ner dit och bränna pengar som man inte har. Suck. Det verkar bli superfint väder idag så jag gissar på att det kanske blir en glass nere vid bryggorna innan vi måste hem igen. Mamma och min lillebror kommer hit i eftermiddag så det ska bli jättekul!! Eller lite konstigt känns det för dom har inte varit här på så länge och här är ju "min värld" eller hur man ska uttrycka det. Men som sagt, det ska bli jätteroligt:D Så det är väl därför jag är så speedad redan klockan nio på morgonen. Men nu ska jag sluta dilla här och gå och äta frukost. Jag hoppas alla får en solig och fin dag!:D

Puss o kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards