Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Vill bara veta.

Av blomsterbarnet - 3 april 2009 10:10

Hejsan!

Idag är det fredag igen. Usch vad veckorna rullar på fort, det känns som att jag inte hänger med riktigt. Jag kan inte fatta att det är april än liksom;P

Igår var det full rulle hela dagen och det går bra från och till. Från att vara riktigt pigg en stund till att vara totalt slut. Det växlar på nåt underligt vis. Drygt =/ Idag vet jag inte hur det är. Jag försöker vara igång hela tiden, både för att jag pressar mej själv för att se vad min kropp klarar, men också för att jag inte har ro till att sitta still. Denna dag kommer innebära storstädning av lägenheten, kanske lite yoga om jag orkar, en lång dusch och ikväll kommer det massa kompisar hit så det ska bli skojj!:) Imorrn kommer min mamma och lillebror hit och ska se min lägenhet för första gången och sova här en natt. Och på söndag följer jag med dom upp till Lima. Det ska bli så himla skönt, det är som ett vilohem att åka upp till mamma och pappa nu för tiden;) Älsklingen blir kvar här tills på torsdag för han har uppkörning på tisdag så gissa vem som kommer sitta uppe i Lima och bita på naglarna då;P Hehe. Så på torsdag kommer han upp också och så blir vi nog där tills den 17 april. Det blir nästan två veckor för min del men det är som sagt bara skönt. Saknar ju familjen och vovvarna<3

Min smått blåsta doktor L hörde inte av sej igår så jag hoppas verkligen att han hör av sej idag. Jag vill veta svaret på det där provet. För det är inte förräns svaret på calprotectinprovet har kommit som man vet hur det blir nu framöver. Doktor L säger att min svacka med magen nog beror på att jag åt antibiotika, och isåfall kommer jag må bra igen om nån vecka eller två. Och visst det kanske är vettigt. Men det har pågått sen innan antibiotikan och ifall provet är sämre nu än vad det var i januari så lär jag säkert börja äta medicin av nåt slag igen. Så var dealen förut iaf. Jag vill bara veta vad jag ska ställa in mej på. Om jag ska kämpa på som det är nu för att det troligen kommer gå över om några veckor, eller om jag måste äta medicin igen. Jag tänker inte ställa in mej på att må bra igen om två veckor om det bara är en gissning från doktor L;s sida, för då blir jag skitbesviken om det inte går över. Jag vet liksom hur jag funkar. Här ska det inte vara teorier, här ska det vara bevisat!!;P

Nu ska jag ta och börja städa lite här så det blir klart nån gång!

Men ha en så bra helg allihopa!

Over & Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards