Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av blomsterbarnet - 16 oktober 2008 21:52

Jaha.

Vet inte vad jag ska skriva egentligen men det brukar sköta sej själv bara jag börjar.. Kan ju säga att jag mår inge bättre än. Illamåendet har jag bara ibland nu men huvudvärken dödar mej snart. Usch! Jag är inte van att ha ont i huvudet, jag har väldigt sällan huvudvärk i vanliga fall, och nu är det fruktansvärt. Stackars er som lider av migrän säger jag bara för det måste vara såhär det känns.. Ledvärken har blivit sämre de senaste dagarna också. Det kanske beror på att jag ligger ner så mkt, men det kan det väl inte vara?.. Jag grät när jag diskade igår för att det värkte så fruktansvärt i axlarna och skuldrorna. Jag fick verkligen kämpa för att orka hålla upp armarna liksom. Suck.. Idag värker det också så himla mycket överallt, medicinen skulle ju göra ledvärken bättre, inte sämre.. På tal om medicinen så känns det inge bra. Jag har mått så jävla dåligt i en vecka nu och har inte klarat av att göra någonting alls. Det är mycket värre än vad det är i vanliga fall, och då är det ändå kämpigt. Jag vet inte vad jag ska göra och hur länge jag klarar av att stå ut, men såhär kan jag inte ha det =(. Jag har huvudvärk så det skriker om det, ledvärken är värre än någonsin,  jag får yrselanfall så jag nästan tuppar av och mår jätteilla från och till, + att jag är så sjukt trött. Jag kan sova hela tiden utan problem.. Det ironiska med det hela är att i allt detta lidande så glöms magen helt och hållet bort, för det andra är mycket värre, så det är väl bra:P  Men om det är på det viset att medicinen ska göra magen bättre genom att ge mej värre symtom på andra ställen, då tänker jag absolut sluta snart. För jag lär mej hellre leva med min sjukdom än att jag ska må såhär!! Imorrn har det gått en vecka sen jag började må skit. Har det inte släppt efter helgen så vill jag inte detta mer, även fast jag sa att jag skulle ge det en chans..

Jävla skitmedicin!!


Är det för mycket begärt att man vill leva sitt liv? 


Ovido - Quiz & Flashcards