Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av blomsterbarnet - 9 oktober 2008 13:07

 Yo!
Här i Lima så regnar det och är allmänt tråkigt. Har precis pratat med mamma i telefonen och ska strax gå ut och hämta in odjuren som är i hundgården:P  Tänkte skriva här en snabbis först. Vaknade sent idag, sköönt! Sen har jag bara käkat frukost och suttit här litegrann. Väntar på att mamma ska komma hem senare för jag vill ut och gå med gamla hunden, och jag vill inte lämna valpen ensam hemma. Så får se på en film eller nåt nu sålänge.

Btw så känns det iaf lite bättre med allt. Visst, kroppen är ju som den är, allämnt ond. Men min älskade mamma har pratat med rektorn på min skola och så nu, så jag hoppas att alla problem med skolan ska lösa sej. Det är nämligen skolan som krånglar värst och jag har så himla mycket ångest över det. Men som sagt, mamma har slagit näven i bordet nu och hjälper mej så jag hoppas att det blir bra nu =)

I eftermiddag kommer mormor hit! Ska bli skojj, har inte träffat henne på länge nu. Undrar vad hon kommer säga om min frisyr o så.. *Hihi* Sen på kvällen ska vi till min moster som fyllde år igår. Ska också bli kul :)

Det var väl min dag i korthet.

Ha det så bra allihopa, nu ska jag gå ut och hämta odjuren!^^

Peace & Love


Ovido - Quiz & Flashcards