Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Jag har fått nog nu.

Av blomsterbarnet - 18 september 2008 18:38

Varför tar det aldrig slut?!! Jag blir så fruktansvärt arg och ledsen! Känner mest för att slå handen i väggen eller nåt. Bara krossa nån fucking kroppsdel så man får känna ren fysisk smärta istället för all psykisk smärta som sliter och river i mej! Kan det inte räcka med att jag har UC som jag lär ha hela livet? UC är ju kroniskt så nöj dej med det för fan, du som sitter nånstans och bestämmer! Jag vill inte ha fler kroniska diagnoser! Det spelar ingen roll att det är vad det är eller om det hade vart kroniskt eksem mellan tårna. Det är bara den lilla detaljen att jag orkar inte ha ännu fler saker! Vad kul när man ska till läkaren nästa gång och kan fylla på den redan kilometerlånga listan med ännu en sjukdom! Jippi.. Det känns som om hela min kropp och själ håller på och går sönder.Vad har jag gjort för att förtjäna all denna skit?!


JAG HAR FÅTT NOG NU!!!!!!

 
 
Elsa

Elsa

20 september 2008 09:54

Nämen vännen! Vad är det som hänt?!
Jag håller med dig ännu en gång, jag börjar också få nog nu. Ge mig mitt förbannade liv tillbaka!
Nu äntligen har det kommit en länk till din sida hos mig. Hoppas det är ok!
Sköt nu om dig! Många kramar

http://elsavictoria.blogspot.com

 
Ingen bild

Blomsterbarnet

21 september 2008 19:19

Jaadu jag har otur som vanligt.. Vill inte skriva va de är här där alla kan läsa men de är ett kroniskt virus, suck.. Som om de inte räcker me UC:n. Känner exakt som du skriver, ge mej mitt förbannade liv tillbaka liksom! Jag brukar väldigt sällan tycka synd om mej själv, men ibland så undrar man vad man har gjort för att förtjäna allt detta. Ja det är absolut ingen fara! Jag länkar ju till dej på min sida =) Sköt om dej du också!! Kraaaaaaaaaaamar

 
Chrille

Chrille

22 september 2008 00:38

Oj, jag har läst väldigt mycket om folk som har UC (vilket jag själv också har haft i nu 8 år) och lider verkligen me alla. Dock efter att ha läst din blogg så tycker jag mer synd om dig än de flesta andra! Du gjorde ett sådant intryck så jag var tvungen att skriva och önska dig lyckohälsningar och att allt ska bli bra! :)

http://mitthundliv.wordpress.com

 
Elsa

Elsa

22 september 2008 07:29

Usch, stackare. Ibland undrar man vad man gjort för att förtjäna detta som man ibland inte kan kalla liv. (ska påpekas väl imorgon då jag har en telefontid till min doktor!!) Jag brukar inte heller ömka mig själv. Men ibland rinner bägaren över och då har man faktiskt rätt att vara både arg och ledsen! Du vet var jag finns om du skulle behöva skrika av dig på någon ;)
Tänker på dig! Stor kram

http://elsavictoria.blogspot.com

 
Blomsterbarnet

Blomsterbarnet

23 september 2008 19:57

Hej Elsa :)
Tack för dina ord, de värmer verkligen.
Men hur gick det för dej hos doktorn? Hur mår du? Tänker på dej me ska du veta! Kraamar

http://blomsterbarnet.bloggagratis.se

 
Chrille (igen :P)

Chrille (igen :P)

23 september 2008 21:13

Eftersom du nte kommit med ett nytt inlägg var jag tvungen att svara här xD

Jo, jag är inne i ett litet "skov" just nu, och har fått en svag dos kortison att häva det med. Hur det går vet jag inte, då ja ska börja med den ikväll. :)

För övrigt så har du alldeles rätt i att jag också känner en psykisk press på att skolan blir lidaned pga UC. Men trots min UC har jag ändå relativt bra betyg (än så länge) vilket är ganska skönt. :)

Hoppas du mår bra, kram :)

/Chrille

http://mitthundliv.wordpress.com

 
Elsa

Elsa

24 september 2008 06:53

Hej igen! Det gick väl inte riktigt som jag hade hoppats igår. Det blev till att öka kortisonet igen! Kan ju tillägga att jag hållt på såhär i ett år nu...upp och ner och samma besvikelse varje gång! För att det inte funkar trappa ner igen..
Kika in på bloggen så får du det "senaste"! Sköt om dig!! kram

http://elsavictoria.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards