Alla inlägg den 1 december 2008

Av blomsterbarnet - 1 december 2008 12:22

1 December.

Hmm.. Det är helt obegripligt så fort tiden går. Tänk att det är december liksom. Snart jul och hela baletten och så är det 2009 sen. Ett nytt år. Undrar hur det blir? Om man får må bra eller lika dåligt som det här skitåret, bokstavligt talat.. Men men, det är ju ingen ide att grubbla på det nu:P


Just nu har jag lunchrast i skolan. Det hör inte till det normala att jag skriver blogg härifrån, men nu är det så att min dator hemma har kraschat på grund av virus. Och det kan dröja hela december innan den blir fixad. Så att alla vet ifall jag inte uppdaterar här så mycket den närmaste tiden.

Idag har jag iaf haft samhällskunskap och religion, och snart blir det svenska. Sen drar jag ner på torget för att hämta nycklarna till min alldeles egna lägenhet! Wiiee!!! Jag är så himla otroligt aslyckligt obeskrivligt fruktansvärt glad över att äntligen ha en egen lägenhet. Det känns som att det kommer vara en nystart. Och jag behöver verkligen det. Jag kan inte flytta in än på ett tag för dom håller på och renoverar den nu med tapetsering osv. Men jag kan ju ändå gå dit och kolla. Så gissa vem som kommer sitta i en tom, ekande, liten lgh ikväll med ett fånigt leende på läpparna;)  Haha ja just det; Jag!!!!!! :D:D *hihi*


Angående hur jag mår så vet jag faktiskt inte. Jag var så himla pigg förra veckan men idag känner jag mej omtöcknad och jag har huvudvärk och illamående igen från och till. Tröttheten är hemsk också men jag tror alla lider av extrem trötthet vid den här tiden på året.. Angående det andra så är skillnaden från förra veckan att jag började käka asacolen igen i lördags kväll. Och jag vet inte om det är det som påverkar. Det kan ju vara det men det är så svårt att veta vad som är biverkningar och vad som är kroppen. Men magen och så känns ju faktiskt riktigt bra.

Suck, alltid ska det vara något..


Aja, nu måste jag kila iväg på svenskan. Vi har fått ny lärare i svenska så nu måste jag dra min sjukdomshistoria osv med henne. Drygt =/


Men ha det så nice allihopa :)

Puss & Kraam


Ovido - Quiz & Flashcards