Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Otursdag?

Av blomsterbarnet - 8 juni 2009 15:08

Hejhej!

Idag är det nog ganska så bestämt en otursdag.

Det började med att jag vaknade klockan tio och såg att jag hade ett missat samtal från dolt nummer (jag antar att det är doktor L som fått fingrarna ur arslet och sökt mej). Så det är så himla typiskt att han ska ringa när jag sover. Men om det var han så ringer han nog i eftermiddag igen kan man ju hoppas. Iaf så pallrade jag mej upp och skulle göra frukost vilket resulterade i att jag tappade yoghurtförpackningen i golvet så att den sprack = yoghurt överallt!! Efter att jag torkat upp det slog jag huvudet i diskbänken, benet i kökspallen och armbågen i dörrkarmen (inte samtidigt dock:P) så jag har tre stora fina blåmärken. När jag hade ätit frukost så diskade jag och vek tvätt och höll på med lite allmänt tråkiga saker. Och min högra fot som jag gjorde illa mej i när jag tränade för några dagar sen gör fortfarande ont, och som om det inte räckte sparkade jag i samma jäkla fot i soffan så att det haglade svordomar här alldeles nyss. Så ja. Det går helt enkelt inte så himla bra idag. Jag måste gå på affären och handla lite men jag vet inte om jag törs för då blir jag väl överkörd;P Men jag har bestämt mej för att sitta inne med min mobiltelefon i högsta hugg och vänta och se om doktor L ringer tills klockan är sex och han antagligen inte ringer. För jag har ett a4papper fullt med frågor och grejjer som jag vill ta upp med honom. Och det känns inte så bra att dra upp det ur fickan i kassakön på Ica och prata bajs och mediciner liksom.. Så jag ska använda tiden väl och plugga naturkunskap tänkte jag:) Ska göra ett prov den här veckan så plugga behöver jag och jag har ju inte så mycket bättre saker för mej;) Jag har insett att nu när jag har sommarlov så har jag ju inget att göra på dagarna utan jag ska höra i skolan om det är okej att jag tentar av en kurs under sommaren. Så att jag har nått att göra;) Hmm. Jag insåg precis att om doktor L ringer idag så är det antagligen med skitdåliga besked eftersom att jag verkar ha allmänt oflyt idag..

Menmen, jag hör av mej senare om han hör av sej.

Hoppas ni andra har en bättre dag med mindre blåmärken och svordomar än mej:)

Puss o kram

 
 
love

love

8 juni 2009 19:19

Vilket lag hejar du på?Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:50

Min nya bloggadress är:   www.kekkeskrypin.blogspot.com

Av blomsterbarnet - 1 augusti 2009 12:25

Hejhej. Det är med lite sorg i hjärtat jag nu meddelar att jag inte ska skriva mer i den här bloggen. Som ni märkt så har det inte varit så mycket skrivande den sista tiden och det är nästan på pricken ett år sedan jag började blogga. Det har hjälpt ...

Av blomsterbarnet - 26 juli 2009 20:33

Hejhej. Nu är jag här igen;) Jaa, dagarna går och här sitter jag. Så känns det. Jag gör inte så mycket. När F är hemma är det roligt för då har man ju nån att prata med och vi går ut och promenerar och lagar mat och så. Men oftast så jobbar han och d...

Av blomsterbarnet - 18 juli 2009 13:01

Jag vill börja med att säga att jag är inte en sån som klagar. Och oftast tycker jag inte synd om mej själv. Så att alla vet det. För jag måste skriva av mej nu för jag är så himla arg. Och ännu värre blir det för att jag tillåter mej själv att påver...

Av blomsterbarnet - 15 juli 2009 20:36

Hejsan! Som ni märker så är det väldig dålig uppdatering här för tillfället. Så jag tänkte att det är bäst att ge er ett livstecken så inte nån tror att jag blivit jättesjuk eller nåt. För jättesjuk är jag inte utan det går riktigt bra med magen. Jag...

Ovido - Quiz & Flashcards